fredag den 16. november 2012

Ønskescenariet

Alberte Winding har for nyligt udgivet en ny CD som hedder ... Ønskescenariet. 
Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er fuldstændig vild med Alberte. 
Jeg finder en dyb ro i hendes stemme, hun skriver nogle fantastiske tekster og ellers synes jeg bare at hun er sej. 
Det jeg faktisk elsker aller mest ved hende er, at det virker som om hun har formået at bibeholde den barnlige side af sig selv, og fået den til at harmonere med den voksne side - Det håber jeg at jeg selv kommer til at opnå på et tidspunkt i mit liv. 

CD'en er helt fantastisk, og jeg hører den mindst en gang om dagen. Den gør mig bare i godt humør, og den får mig til at slappe af. 
Hun har fået nyt band på denne CD, og det synes jeg faktisk godt at man kan hører, og jeg synes det klæder hendes stemme og sangene godt.



Man kan hører et interview med hende i Aftenshowet fra d. 13.11.2012, hvor hun snakker om sin nye CD. Jeg linker til det HER.
For at se interviewet skal man hen til 41.21 min. Til sidst spiller hun også et af numrene fra hendes nye plade - så kan man jo læne sig tilbage og nyde hendes dejlige stemme, og evt. tænke over hvordan ens eget ønskescenarie ville være!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar