fredag den 9. november 2012

Afviklede projekter

Kender i det når man her ferie, og man har sat sig allemulige projekter for, og ikke når halvdelen af dem?!
I starteden af ugen synes jeg at jeg måske havde været lige optimistisk nok, med det jeg gerne ville nå, men faktisk er jeg ved at være igennem listen, trods 2 indlagte forældre. 


#1 Her en plakat som jeg længe har tænkt at jeg ville anskaffe mig, men fordi den skulle købes HELT inde i byen, har det trukket i langdrag.
Men NU har jeg fået købt den, og en ramme, og den er kommet op at hænge.
Er meget glad for den, og den passer så godt ind i stuen. Og så synes jeg bare at den er vildt sød. 


#2 Spraymalingsprojekt. Lampen var hvid, men syndes at den trængte til lidt farve. Spraymalingen er købt HER. Der er vildt mange farver at vælge imellem, desværre er det bare lidt dyrt i fragt, og en anden gang cykler jeg helt sikkert ind til byen og køber i stedet. 


#3 Sådan ser den nye lampe ud. Er vildt glad for farven


#4 Også natlampen fik en tur. 


#5 Den færdige lampe. Den er blevet lidt mere lyserød end jeg havde regnet med, desværre. Planen var ellers at staderlampen i stuen også skulle have en tur, men den er for kraftig, så jeg må ud og investere i en lidt mere sart lyserød. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar