søndag den 4. november 2012

En gave

En kær veninde fra efterskolen have fødselsdag for nogle uger siden.
Jeg havde udset mig et projekt jeg ville lave til hende, men jeg havde ikke bogen jeg skulle bruge, og jeg var lidt for langsom i optrækket til at få den skaffet.
Så det endte med at jeg samme dag, som jeg skulle til fødselsdag, fik bogen i hånden, og så kunne jeg jo godt se at jeg ikke kunne nå at blive færdig.
Så jeg endte med, at tage et billede af det jeg oprindeligt ville give, og så give det i stedet.
Men idag blev jeg så færdig med den oprindelige gave, og der blev straks sendt et billede til min veninde.
Og her er billedet!

"til dem uden ærmer" fra bogen "hæklede gaver"

Synes de er blevet så fine, og jeg kan ikke vente med at give dem, i levende live, til min veninde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar