torsdag den 8. november 2012

Lidt ferie hygge

Ind i mellem sygebesøg på 2 forskellige hospitaler, så prøver jeg at få hygget mig lidt. Og prøver at planlægge sådan at jeg enten har formiddagen eller eftermiddagen fri til at lave ting jeg synes er hyggeligt.
Så her kommer lidt stemningsbilleder fra min ferie. 


#1 - Feriemorgenmad når det er bedst. 



#2 - Lidt kreativitet er der også plads til. Her et tørklæde af noget lækkert rib, men et elastikbånd i kanten i en kontrastfarve. Det var egentlig en prøve til en julegave, og synes det fungere godt, så sådan en kommer der nok til at ligge under juletræet juleaften. 



#3 - Min hyggelæsning for tiden. Nyder ikke at SKULLE læse faglitteratur, og så slapper jeg af med lidt boligindretning og får gode ideer. 



#4 - Smukke tulipaner. Havde købt nogle til min far, og synes de var så flotte at jeg også måtte købe nogle til mig selv. Synes det er fascinerende hvor meget blomster kan pynte i et hjem, og på en eller anden måde gøre det mere hjemligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar