mandag den 30. april 2012

Så er jeg snart 24

Åhh ha, så er det i morgen at jeg bliver 24 år, og jeg nyder den sidste dag, med veninde, vin, kæresten og bagel. Så bliver det vist ikke bedre :)
I fredags holdt jeg fødselsdagfest for de tætteste veninder, og det var helt VILDT hyggeligt.
Jeg fik nogle lækre gaver. Flotte farver i Kauni garn, smukke øreringe, lækker neglelak og en vildt nice halskæde. Men bedst af alt blev jeg beriget med en aften i selvskab med de aller bedste - det var helt perfekt :)
Vino og stearinlys :)


Lækkert garn
Det var bare sådan en aften, som man ikke lige glemmer. En god kombi af gymnasieveninder sammen med nuværende studieveninder <3

2 kommentarer:

  1. Tillykke med de 24 :-)
    Al mulig held og lykke med dit studie..

    Jeg vil gerne læse med og følge dig..

    SvarSlet
  2. Hej Den Lille Spurv
    Du er meget velkommen til at følge med :) og tak for lykken :)

    SvarSlet