fredag den 20. april 2012

Øv

Øv, så blev ferien en anden end den jeg havde regnet med :( - min far blev indlagt, først på Bispebjerg hospital og derefter Rigshospitalet. I går fandt de ud af hvad der var galt, og i dag skal han opereres. Det er hårdt, og ikke særligt sjovt - men forhåbentlig løser det alle de vanskeligheder han har haft gennem de sidste mange måneder.
Så jeg har tilbragt mange timer på hospitalet de sidste par dage, men der er også blevet tid til lidt kreativt.

Min far var indlagt på hans fødselsdag, men en kage skulle han ikke snydes for

Tulipantræs-grenen er sprunget ud i min stue

Smukt, det er det da!

Feriemorgenmad :)

Min nye sy-kasse

Det seneste hækleprojekt - den dåbsgave til min kærestes nevøer

Er faktisk rigtig stolt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar