tirsdag den 3. april 2012

Påsken står for døren

Jeg elsker påske, for mig er påske meget mere betydningsfuld en jul.
Påskesøndag mødes alle mine barndomsvenner og deres forældre og så skal der hygges. I "gamle dage" var det børnene der gik i skoven, imens forældrene lavede reder og gemte dem på det kæmpe stykke land vi var på. Nu har tingene dog ændret sig lidt, og vi har byttet om, så børnene laver reder, og de voksne skal finde dem.
Efterfølgende er der kæmpe sammenskudsgilde med de lækreste ting man kan forestille sig. MMmmmm!
Om aftenen er der typisk bål og musik, og så slapper man bare af og hygger sig!
Så igen i år glæder jeg mig til påsken, men dette år slipper jeg desværre ikke for også at læse til eksamen samtidig, skal nemlig til eksamen fredag d. 13. Og jeg kan ikke finde ud af om det er en dårlig ting, eller en god ting - tror jeg vælger at tro på at det er en god ting :)

Et lille stemningbillede :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar