torsdag den 28. juni 2012

FERIE

Jeg troede aldrig at jeg skulle komme til den dag - men nu ER den kommet og jeg har FERIE.
Jeg brugte min første feriedag på at tage ud til Ofelia Beach og se på sandskulpturer med den skønne Caroline.
Og hvem er Caroline - ja hun er et barn der gik i den vuggestue hvor jeg arbejdede for længe siden. da jeg stoppede i vuggeren blev jeg hendes barnepige, og siden da er jeg vist blevet det man kalder lege-tante. Hjemme hos dem, bliver jeg bare kaldt Iv. 


Men her er et af slottene. "Wauw" - siger jeg bare. 
Men det der fangede Carolines interesser mest, var nu at man selv kunne lave sandslotte, så det brugte vi mest tid på. 



Store pige altså <3


Vi sluttede dagen af med en lille is - for når man er afsted med Iv, så bliver man lidt forkælet :)

Onsdagen blev slutte af på café med en gammel kær veninde, som rejser til Argentina i et halvt år for at studere. Åhh jeg kommer til at savne hende!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar