onsdag den 6. juni 2012

Eksamenstid

Det er længe siden at jeg har skrevet efterhånden, og det er ikke fordi jeg har haft vildt travlt - jeg har bare haft mange ting i hovedet.
Alligevel har jeg dog haft tid til at afslutte et projekt, og fået krydset nogle ting af på min to-do liste. 
Det første billede er fra min to-do liste - en virkelig flot kjole som jeg fik i fødselsdagsgave, men som jeg desværre synes var lidt for lang, og blev lidt kone-agtig. Nu er den blevet ca. 6 cm kortere, og meget meget smukkere. 



Jeg var meget i tvivl om jeg skulle gøre det, men det blev så flot at jeg slet ikke fortyder det.
Senere vil der komme et billede af den helt færdige kjole

På det næste billede kan man se mit færdige projekt. De skal gives i gave d. 23. juni, og jeg glæder mig til at se hvad modtagerne siger til dem. Er selv ret tilfreds med resultatet, og det er bestemt ikke sidste gang at jeg hækler en bil
Du kan fine DIY HER


Og det der fylder meget i mit hoved, og som godt kan stresse mig en del, er eksamen! Det er utroligt som man aldrig vænner sig til det, og det bliver bare aldrig sjovt. 
Jeg skal op i den sidste uge af juni. Men inden da skal jeg bestå en medicinregnings-test, så jeg regner derudaf.


Lige til sidst kommer der et lidt sjovt billede. Min kæreste var, som mange andre københavnere til distortion, og fik så hatten passede hvad alkohol indgår. Fredag morgen vågner jeg op, og ser noget underligt på han håndled (stregen oå håndledet). 
Det viste sig at være en tattoo. Hvad skal man sige til det? Jeg har endtil nu kun kunne sige "det er meget underligt gjort" 
Men manden er glad for den, trods en noget mindre promille end da den blev lavet, så jeg må jo bare forlige mig med den :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar