fredag den 17. august 2012

STADIG ferie

Hvor er man heldig som studerende. 2 hele måneder betalt ferie - man skal vist huske at nyde det så længe det stadig varer.

Og jeg nyder det kan i tro!

Min dejlige kæreste er allerede startet i praktik, men så er det godt at der findes weekender, hvor vi kan nyde hinanden, og at det skønne sommervejr endelig er kommet til Danmark - Yay


Vi nyder bl.a. weekenderne med en lille sejltur i kanalerne.


Og afslapning ved havnen.


Og så havde vi et stort projekt som jeg længe ville have ordnet, og sidste weekende tog vi os endelig sammen.
Jeg ville gerne have vendt vores seng, så den ikke fyldte så meget - i vores ret lille soveværelse. Og måske skulle man tro at det er en let opgave, men her skal man ikke lade sig narre.
Det tog lang tid, og vi måtte tage begge ender af sengen af.
MEN - TADA!!! - det lykkedes tilsidst, og jeg er så glad for resultatet som kan ses neden for. 





Endelig endelig kan jeg nyde min altan







Billedet af denne pizza måtte lige med, det var den bedste pizza jeg nogen sinde har smagt - Mmmmm!!!


Og så har jeg forkælet mig selv lidt med hårprodukter fra John Masters Organics. Jeg køber dem fra en engelsk hjemmeside, og betaler kun halvdelen af hvad jeg ellers skal give herhjemme - det er jo helt absurd!
Jeg er så vild med de produkter han laver, og så er det uden parabener og kun med naturlige dufte.
Du kan købe dem HER



Haha, når man ser dette billede kunne man tro at jeg var gravid, og det tror jeg faktisk også biblioteks-damen troede.
Men ak nej, det er bare bøger til den kommende praktik periode på obstetrisk klinik (barselsgangen)
Og jeg er, trods ferie, faktisk gået igang med at læse, og jeg synes det er VILDT spændene.
Så jeg glæder mig stadig meget til at komme igang med at tilbringe det næste halve år sammen med nybagte forældre og små babyer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar