onsdag den 8. august 2012

3 skønne uger! - Men det er ikke slut

3 skønne uger er nu gået, eller faktisk næsten 4. Og det har været de dejligste 3 uger man kan tænkte sig.
Portugal var fantastisk, selv om vi boede i et hus uden strøm, vand eller toilet, men man får jo tingene til at fungere, og det var egentligt helt rart at se at man kan klare sig med så lidt.
Her kommer lidt billeder af det skønne hus vi kunne låne - helt gratis. 






På 3. billeder er den min skønne kæreste der svømmer i floden der løber lige bag huset. Kan man ønske sig mere end sin private swimmingpool i baghaven - nej det tror jeg ikke?!

Jeg har udover denne skønne ferie, også tilbragt en uge på ønskeøen, sammen med 2 dejlige veninder.
Det var en uge med utrolig meget Rosé-vin og bållavning.

Desværre startede ugen ud med at jeg måtte få aflivet min hest. Den var blevet sparket af en af min mors andre heste, og havde derved brækket benet. Så der var ikke noget at gøre, dyrlægen måtte tilkaldes og dyret måtte lade livet.
En dramatisk og meget sørgelig start på ugen, men veninderne var der til at tøste mig. Jeg måtte også ringe til min mor (som stadig var i protugal) og fortælle hende den sørgelige nyhed, og hun blev lige så knust som jeg. 

Men ud over denne kedelige oplevelse, havde vi en dejlig uge. Med en masse sild, skønt vejr og rigtig tøse hygge. 

Nu er jeg ved at vende tilbage til hverdagen.
Min far får svar på scanning idag, og så bliver der lagt en vidre plan. Jeg håber at svaret bliver, at han er færdig med kemo, og at de kan operere ham snart. 

Og så er jeg igang med at forberede mig til at skulle starte på obstetrisk klinik på riget - jeg glæder mig helt vildt!

2 kommentarer:

  1. Okay, det her er weird. Alle veje fører åbenbart til Bornholm. De sidste to dage er jeg ved tilfældighedernes spil havnet på blogs, der omtalte Bornholm (feriegæster, der fortalte om øen). Nu googlede jeg så på ... et eller andet jeg end ikke kan huske, kom ind på en blog og derfra videre til din. Og jeg bor selv på Bornholm! Så så man lige life være weird! c",)

    SvarSlet
  2. Hihi, ja det er da lidt pudsigt :)
    Jeg må sige at mine veninder også var ret vilde med ugen. Det er sjovt som man ser øen fra en anden vinkel, når man har gæster med - den lille ø byder altid på nye overraskelser :)

    SvarSlet