fredag den 11. maj 2012

Føler mig heldig!

Nu, når chokket efter min fars diagnose har lagt sig lidt, vil jeg bare sige at jeg føler mig heldig!
Som jeg kort fik skrevet tidligere, havde jeg en vidunderlig fødselsdag. Min mor kom til københavn som en overraskelse (og det var virkelig en overraskelse) og så tog vi ud og spise sammen, og kæresten min, var selvfølgelig med - det var jo ham der havde arrangeret hele overraskelsen <3.

Her er mor lige trådt ind af døren
Ellers havde jeg fri på selve dagen, og min skønne kæreste lavede fødselsdagsmorgenbord til mig, og havde inviteret en nærtstående ven og min kærestes søster (min svigerinde) med tvillingerne.

Lidt utydeligt, men han står og laver lækre pandekager :D
Og det er derfor jeg føler mig heldig - fordi jeg har en virkelig skøn kæreste - tror ikke sådan nogle kærester fås bedre end min.
Og fordi jeg har en stærk og sej mor, der vil gøre alt for at gøre mig glad, og har sørget for at jeg er blevet en stærk og selvstændig kvinde idag.
Og fordi jeg har en fantastisk far, som på sin helt egen måde, får mig til at føle mig som den vigtigste i hans liv - som hans guldklump.

Så ja, jeg er meget heldig!

Her tilsidst lidt fødselsdagbilleder :)

Åhh, denne skønhed (tasken, ikke vinen :P)  er en selvkøbt fødselsdagsgave, med fødselsdagstilskud fra min far :)

En længe ønsket parfume, og en flot flot cykelkurv i gave, af manden min :)

Fødselsdagsstemning <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar