søndag den 7. oktober 2012

Og når jeg ikke er i praktik...

Stolen, før make-over
Igang med make-over


Jeg har haft denne lænestol i et års tid. Den har stået i et hjørne med et tæppe hen over, men efter at have fikset gyngestolen med sådan et tilfredsstillende resultat, så tænkte jeg at jeg også måtte kaste mig over denne, så den kunne smide tæppet, og komme til sin ret. 
Så jeg gik i stof2000 og købte noget møbelstof. 
Det færdige resultat! 
Og sådan kom stolen til at se ud! Jeg er meget meget tilfreds med resultatet, og det passer vildt godt ind i vores lejlighed. Det er skønt at slippe af med det store grimme tæppe over stolen. 


Ellers...

Har jeg været et smut på ønskeøen, hvor min kat har fået killinger. 
Årh, hvor de bare er søde og kære, og jeg ville ønske at jeg kunne have sådan en lille trold i København. Men AK, jeg må undvære og nyde dem når jeg er hjemme på gården. 





Og hundene skal ikke glemmes heller. Det er altid så dejligt at komme hjem til dem, og de er ALTID friske på en lang gåtur, eller nogle timer i haven med en bold. 



Der bliver også tid til...






OG....

Hygge med de skønneste piger, Caroline og Matilde. Når man bliver passet af Iv og Thomas, så skal man have det sjovt, og hygge. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar