mandag den 26. marts 2012

Åhh, kære solskins-mandag

Mandag mandag mandag - det plejer ellers at være den værste dag på ugen (der er jo så vanvittig lang tid til det er weekend igen), men mandagen idag har været en af de gode.
Til at starte med stod den på opgaveskrivning/retning sammen men min studiegruppe. Vi skal aflever på torsdag, og er faktisk rigtig godt med. I morgen står den på vejledning, og så håber vi at vores vejleder er enig med os ;)
Efter MANGE timer med opgaveretning, stod den på hygge med 4 årige Caroline. Jeg blev omfavnet af et kæmpe knus, da jeg henter hende i børnehaven, og hvad varmer mere end det <3


Efterfølgende stod den på maling af påskeæg (se ovenfor), hulebygning, tegning, og kagebagning - SKØNT!
Og så tror man ikke at mandagen kan blive bedere, men jo - fordi i skrivende stund danser jeg rund på mit ny-vaskede stuegulv :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar