søndag den 21. april 2013

Fødselsdagsønsker

Det er som om at min fødselsdag kommer lidt bag på min i år. Bachelor og kommende baby har fyldt en hel del, så det er først her til aften at jeg er kommet i tanke om at jeg burde ønske mig noget!

Men jeg er på bar bund.

Og sagen er den, at jeg faktisk er i Paris på min fødselsdag, hvilket jeg ser som den bedste fødselsdagsgave, da jeg altid har ønsket mig at komme dertil. Og så føler jeg faktisk at jeg har alt hvad jeg behøver.

Så hvad skal jeg ønske mig?

Jeg har besluttet at holde fødselsdag for mine tøse veninder i år. Min familie er jo på Bornholm, og jeg orker faktisk ikke at tage dertil bare for at holde fødselsdag. 
Så det bliver for tøserne. Men da jeg ikke må drikke, og jeg ikke orker det helt store heller, har jeg besluttet at holde det en søndag eftermiddag med jordbærtærte og kagemand :) Det burde jeg vist lige kunne overskue!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar